Späť

Do formy po Vianociach

Pridané: 24.1.2014 13:00:00 Počet zobrazení: 1630

Dominika Multáňová (Majsterka sveta vo fitness žien, Víťazka Arnold Classic Europe) ponúka pár tipov, ktoré vám môžu pomôcť na ceste k vašej vysnívanej postave.

biotech dominika multanova

S novým rokom prichádzajú nové povinnosti, nové výzvy a aj nové predsavzatia. Väčšina z nás zhodnotí uplynulý rok a vytýči si ciele, ktoré by chceli v tomto roku dosiahnuť. Niektorí z nás si dávajú záväzky a prísľuby k zmene a sú plní odhodlaní dosiahnuť to, čo si zaumienia alebo po čom túžia. Veď práve začiatok roka a s ním spojené obdobie predsavzatí, je nato ten najideálnejší čas. Medzi top predsavzatia neodmysliteľne patrí túžba po lepšej postave alebo úprava životného štýlu. Veď kto z nás si aspoň  raz nepovedal  už musím začať cvičiť, od zajtra držím diétu alebo musím schudnúť. Myslím, že hlavne po sviatkoch, pri ktorých veľa z nás doprialo  svojím chuťovým pohárikom,  s maškrtami to prehnalo a nejaké to kilečko navyše sa nalepilo, sú práve tieto predsavzatia na mieste. Avšak nadšenie z chudnutia a túžba po zmene často krát stroskotá skôr ako stihne začať a všetko sa vráti do starých koľají. Ako  teda  začať, a ako sa dostať po sviatkoch do formy, aby vaše úsilie nevyšlo nazmar? Ponúkame pár tipov, ktoré  Vám môžu pomôcť na ceste k vašej vysnívanej postave.

1.       Nie čo skutočne chcem, ale čo skutočne urobímbiotech chudnut

Skôr ako sa pustíte do trénovania a úpravy svojho jedálnička stanovte si reálny cieľ, ktorý by ste chceli dosiahnuť. Mnoho ľudí pohorí práve na tom, že si dá doslova nesplniteľné méty, ktoré chce dosiahnuť vo veľmi krátkom čase. Samozrejme ak sa výsledok okamžite nedostavuje stávame sa frustrovaní a znechutení pokračovať v našom úsilí ďalej. Tu ale treba pamätať, že proces zdravého  chudnutia nie je otázkou pár tréningov a pár dní diétneho stravovania. Kým sa metabolizmus naštartuje a dostavia sa prvé výsledky trvá nejaký ten čas. Musíme pamätať, že každý z nás je iný niekomu ide chudnutie rýchlejšie inému zas pomalšie. Preto zaumieniť si schudnúť 5 kíl za týždeň a v prípade nepoklesnutia váhy skončiť  po týždni so slovami : „...veď aj tak to nemá zmysel, lebo nevidím žiadnu zmenu...“,  je úplne nerozumné. Skúste sa skôr zamerať  nie nato čo chcete dosiahnuť,  ale ako to chcete dosiahnuť a čo všetko ste ochotní urobiť. Samozrejme len chcieť nestačí ale treba preto začať aj skutočne niečo robiť, veď bez vetra sa ani lístok nepohne. A nezabúdajte, že vaša postava sa zmení o toľko, koľko úsilia a snahy  do zmeny vynaložíte.

2.       Posilňovanie nie je iba pre mužov

Podstatnou súčasťou chudnutia je zvýšiť výdaj energie a zbaviť sa prebytočných kalórií, no a na to nie je lepší spôsob ako kombinácia silového a aeróbneho tréningu. Začať cvičiť,  je tá najlepšia cesta ako sa dostať do formy, upraviť si postavu a zbaviť sa prebytočných kíl. Nebojte sa silového tréningu, v domnienke, že posilňovanie je iba pre mužov, a bez obáv  navštívte najbližšie fitness centrum. Ponúkame vám príklad tréningu, pomocou ktorého precvičíte celé biotech chudnuttelo  a rozhýbete sa po sviatkoch.

  • 10-15 min kardio na rozcvičenie
  • peck-deck 3 série ×12 opakovaní
  • sťahovanie kladky pred hlavu 3×12
  • veslo v sede 3×12
  • sťahovanie kladky na triceps 3×12
  • predkopávanie  3×12
  • výpady na každú nohu 3×12
  • zakopávanie  3×12
  • brušáky na šikmej lavičke 3×12
  • skracovačky 3×12
  • 20 min kardio


Tréning je vhodné vykonávať 3 krát do týždňa. Voľte také váhy, s ktorými zvládnete urobiť predpísaný počet opakovaní.

3.       Príjem verzus výdaj

Pokiaľ do kopy pridávame, bude rásť, ak uberáme ubúda. Táto zásada na sto percent platí aj v našom stravovaní. Pokiaľ bude náš príjem väčší ako náš výdaj, tuku sa nikdy nezbavíme. Preto biotech chudnutupraviť si jedálničiek a začať sa rozumne stravovať je kľúčom k úspechu. Nemôžeme však telo šokovať a robiť stravovacie extrémy, s diétou treba začať postupne a pomaly obmedziť príjem sacharidov a takzvaných zlých tukov. Naopak naša strava by mala byť bohatá na zeleninu, ovocie a vlákninu. Tuky by sme mali čerpať najmä z rastlinných zdrojov a z bielkovín by malo prevažovať biele mäso a ryby. Nikdy nesmieme zabúdať na pitný režim a prijať denne 3-5 litrov  tekutín vo forme nesladenej vody alebo čaju. V prvom rade si však treba uvedomiť, že „zdravé stravovanie“  treba brať ako súčasť životného štýlu. Povedať si -  jem zdravo, lebo chcem a nie lebo musím alebo preto, že ma niekto núti. Niekedy naozaj stačí naozaj len zvoliť zdravšiu alternatívnu jedla, prípadne malé zmeny v spôsobe stravovania a výsledok sa dostaví. Stavte viac na kvalitu ako na kvantitu, jedzte pravidelne každé (2-3 hodiny) v menších porciách, a vždy majte na tanieri niečo chutné,  na čo sa budete tešiť a uvidíte, že si zdravé stravovanie obľúbite do takej miery, že sa ho už nebudete vedieť vzdať.

Raňajky: ovsené vločky s bielym jogurtom, škoricou a vlašskými orechmi
Desiata: jablko alebo Ultra Loss 30g
Obed: grilované kuracie prsia alebo filé z tresky s pečenými zemiakmi a zeleninovým šalátom
Po tréningu: proteínový nápoj Nitro Gold 28g
Olovrant: omeleta s vaječných bielkov  s plátkom celozrnného chleba  
Večera:  zeleninový šalát s tuniakom  alebo Ultra Loss 30g
 
4.       Pomôžte si ak môžete

Spoločnosť BioTech ponúka vo svojom sortimente množstvo výrobkov, ktoré sú určené pre ženy a pomáhajú nielen pri chudnutí, ale aj pri budovaní svalovej hmoty. Pri doplnkoch stravy si trebaL-carnitine+chrome

uvedomiť, že našu stravu a tréning len dopĺňajú a neurobia za nás všetku robotu, takže ak sa spoliehate  na to, že po pár dávkach, bez trénovania a úpravy stravy sa dočkáte výsledkov,  tak ste na omyle. Taktiež sa ich netreba báť, brať ich ako chémiu alebo ako vec, ktorú nepotrebujete. Naopak so spalovačmi  tuku ako napr. L-karnitín 35.000+chromMega Fat Burner  bude váš tréning kvalitnejší, budete mať viac energie a  proces chudnutia pôjde rýchlejšie. Vďaka aminokyselinám,  či už vo forme BCAA alebo po tréningového proteínu, dodáte telu bielkoviny, ktoré pomôžu procesu budovania svalovej hmoty a urýchlia potréningovú regeneráciu. Skvelou voľbou je aj Ultra Loss, ktorým môžete nahradiť jedlo,  utlmí chuť na sladké, rýchlo sa pripraví a poskytne vám  všetky na chudnutie potrebné látky. Tak prečo si nepomôcť a nezefektívniť  vašu snahu?

5.       Najhoršie je začať

Urobiť prvý krok, odhodlať sa a konečne začať,  je to najťažšie. Avšak dôležité je, že urobíte niečo pre seba a pre svoje zdravie,  budete mať z toho potešenie a pokiaľ  prekonáte sami seba  a budete so sebou spokojní,  je to ten najväčší úspech aký môžete dosiahnuť. No nikdy sa  nevzdávajte  skôr ako stihnete začať,  lebo prekážky sú nato, aby sa zdolávali a nie aby sa pred nimi utekalo. Veríme, že sme vám aspoň trochu pomohli a motivovali vás ako sa dostať do formy.
Veľa úspechov na vašej ceste k vysnívanej postave vám praje

Dominika Multáňová

 

Košík

Celkom: 0 €
Množstvo: 0 Nákupný košík
turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

TOP 10