Tréning

Drepy II.

Drepy II. Názov článku Drepy I. vám mohol napovedať, že téme squatov sa budem ešte venovať. A o čom bude vlastne pokračovanie seriálu o drepoch? V druhej časti sa dočítate viac o špecifických druhoch drepu, ktoré stoja za to vyskúšať.

Pridané: 23.4.2014 12:12:00 Počet zobrazení: 5246

Čítajte viac...

Superséria na pekné nohy

Superséria na pekné nohy Myslím, že nohy a zadok sú problémovou partiou skoro každej ženy. Často sa stretávam s otázkami ako cvičiť nohy a aké cviky voliť,  aby sa nohy vytvarovali, schudli a neboli príliš svalnaté.

Pridané: 27.3.2014 21:30:00 Počet zobrazení: 6928

Čítajte viac...

Drepy I.

Drepy I. Drepy (squats po anglicky). Je to s nimi ako s našimi láskami, milujeme ich a zároveň nenávidíme. Neexistuje asi cvik, ktorý sa teší toľkej obľube u oboch pohlaví.

Pridané: 28.2.2014 16:20:00 Počet zobrazení: 7424

Čítajte viac...

3-dňový kruhový tréning pre začiatočníkov

3-dňový kruhový tréning pre začiatočníkov Uvedený tréningový plán používaj v prvých dvoch mesiacoch tvojho tréningu! Odporúčam ich pre tých, ktorí doteraz veľmi nešportovali a chceli by začať trénovať v posilňovni.

Pridané: 11.2.2014 15:45:00 Počet zobrazení: 19024

Čítajte viac...

Objemové cviky na triceps

Objemové cviky na triceps V nasledujúcich riadkoch som sa pokúsila zozbierať objemové cviky na tricepsový sval. Môže sa samozrejme stať, že zoznam nebude úplný, každopádne sú podľa mňa tieto informácie „postačujúce“.

Pridané: 29.12.2013 16:53:00 Počet zobrazení: 12136

Čítajte viac...

Čo môžeme vedieť o svalovej horúčke?

Čo môžeme vedieť o svalovej horúčke? Existuje ešte jedna celkom čerstvá teória, ktorá vznik svalovej horúčky zakladá na prebytku vápnika.

Pridané: 30.9.2013 15:10:00 Počet zobrazení: 3454

Čítajte viac...

Tréning chrbta

Tréning chrbta Svaly chrbta sú veľmi dôležité pri správnom držaní tela, nielen v oblasti krížov ale aj pri správnom držaní chrbtice ako nosnej konštrukcie tela a nositeľa dôležitej časti nervovej sústavy.

Pridané: 23.9.2013 20:31:00 Počet zobrazení: 5653

Čítajte viac...

Ako predísť svalovej horúčke a ako ju zmierniť

Ako predísť svalovej horúčke a ako ju zmierniť Najdôležitejším článkom ako predísť svalovej horúčke, je päť – desať minútové rozohriatie každej svalovej partie na začiatku tréningu, uvoľnenie po tréningu, a to bez závislosti od toho, či precvičíš počas tréningu len jednu, alebo viac svalových partií.

Pridané: 1.9.2013 21:28:00 Počet zobrazení: 5041

Čítajte viac...

6 základných pravidiel kulturistiky

6 základných pravidiel kulturistiky Pozrime sa teda na najdôležitejšie pravidlá v kulturistike!

Pridané: 1.9.2013 21:40:00 Počet zobrazení: 2041

Čítajte viac...

Vybuduj si obrovské delty!

Vybuduj si obrovské delty! Športovaním možno jednoznačne dosiahnuť svalnaté a okrúhle ramená. Ale ako je možné dosiahnuť pekné, vypracované deltové svaly?

Pridané: 31.7.2013 20:51:00 Počet zobrazení: 4362

Čítajte viac...

Košík

turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

Sprievodca proteínmi