Tréning

3-dňový kruhový tréning pre začiatočníkov

3-dňový kruhový tréning pre začiatočníkov Uvedený tréningový plán používaj v prvých dvoch mesiacoch tvojho tréningu! Odporúčam ich pre tých, ktorí doteraz veľmi nešportovali a chceli by začať trénovať v posilňovni.

Pridané: 11.2.2014 15:45:00 Počet zobrazení: 17963

Čítajte viac...

Objemové cviky na triceps

Objemové cviky na triceps V nasledujúcich riadkoch som sa pokúsila zozbierať objemové cviky na tricepsový sval. Môže sa samozrejme stať, že zoznam nebude úplný, každopádne sú podľa mňa tieto informácie „postačujúce“.

Pridané: 29.12.2013 16:53:00 Počet zobrazení: 11376

Čítajte viac...

Čo môžeme vedieť o svalovej horúčke?

Čo môžeme vedieť o svalovej horúčke? Existuje ešte jedna celkom čerstvá teória, ktorá vznik svalovej horúčky zakladá na prebytku vápnika.

Pridané: 30.9.2013 15:10:00 Počet zobrazení: 3338

Čítajte viac...

Tréning chrbta

Tréning chrbta Svaly chrbta sú veľmi dôležité pri správnom držaní tela, nielen v oblasti krížov ale aj pri správnom držaní chrbtice ako nosnej konštrukcie tela a nositeľa dôležitej časti nervovej sústavy.

Pridané: 23.9.2013 20:31:00 Počet zobrazení: 5384

Čítajte viac...

Ako predísť svalovej horúčke a ako ju zmierniť

Ako predísť svalovej horúčke a ako ju zmierniť Najdôležitejším článkom ako predísť svalovej horúčke, je päť – desať minútové rozohriatie každej svalovej partie na začiatku tréningu, uvoľnenie po tréningu, a to bez závislosti od toho, či precvičíš počas tréningu len jednu, alebo viac svalových partií.

Pridané: 1.9.2013 21:28:00 Počet zobrazení: 4882

Čítajte viac...

6 základných pravidiel kulturistiky

6 základných pravidiel kulturistiky Pozrime sa teda na najdôležitejšie pravidlá v kulturistike!

Pridané: 1.9.2013 21:40:00 Počet zobrazení: 1955

Čítajte viac...

Vybuduj si obrovské delty!

Vybuduj si obrovské delty! Športovaním možno jednoznačne dosiahnuť svalnaté a okrúhle ramená. Ale ako je možné dosiahnuť pekné, vypracované deltové svaly?

Pridané: 31.7.2013 20:51:00 Počet zobrazení: 4212

Čítajte viac...

Tréningový deň biceps - triceps

Tréningový deň biceps - triceps Popis cvikov + ilustračné fotky.

Pridané: 27.6.2013 17:22:00 Počet zobrazení: 9006

Čítajte viac...

Základy rozvoja svalovej hmoty

Základy rozvoja svalovej hmoty Posilňovanie svalstva nie je veľmi dôležité len pre športovcov, ale aj pre priemerných ľudí. Všetci vieme, že tréning aeróbneho charakteru napomáha spaľovaniu tukových zásob. Ubúdajúcimi kilami sa svaly stávajú čoraz viac viditeľnými, ale tieto svaly sú bez posilňovacieho tréningu mäkké, slabé a...

Pridané: 31.5.2013 11:35:00 Počet zobrazení: 4752

Čítajte viac...

Formuj si svoje stehná a zadoček účinne!

Formuj si svoje stehná a zadoček účinne! Začína sa leto a minisukne budú opäť v trende a preto nikdy nezaškodí dostať sa do formy.

Pridané: 18.4.2013 21:03:00 Počet zobrazení: 4952

Čítajte viac...

Košík

turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

Sprievodca proteínmi