ČLÁNKY

Tu sú všetky články. Pre ľahšiu orientáciu sme ich roztriedili do kategórií (vľavo).

 

Tipy tréningových plánov – rozdelenie tréningov

Tipy tréningových plánov – rozdelenie tréningov Často krát sa stretávame s otázkou, podľa akého rozdelenia sa oplatí trénovať.

Pridané: 14.3.2013 18:08:00 Počet zobrazení: 52680

Čítajte viac...

Ako dosiahneme na leto tehličky na bruchu?

Ako dosiahneme na leto tehličky na bruchu? Väčšina ľudí, ktorí sa vyberú do posilňovne, alebo tí, ktorí to len plánujú, si vytýčia za cieľ ploché brucho s tehličkami. Sed ľahy, skracovačky, tréning po tréningu, milión krát, dlhé hodiny a predsa to nemá skoro žiadny výsledok. Kde robíme chybu?

Pridané: 14.3.2013 17:45:00 Počet zobrazení: 38602

Čítajte viac...

Stravovanie pre vytrvalostné športy

Stravovanie pre vytrvalostné športy Medzi priemerným človekom a aktívnym športovcom sú v potrebe výživy a stravovania zásadné rozdiely. Pravidelné športovanie kladie zvýšené nároky na príjem energie a potrebu tekutín.

Pridané: 12.4.2016 11:30:00 Počet zobrazení: 3812

Čítajte viac...

Nezabúdaj na strečing!

Nezabúdaj na strečing! Na konci tréningu nezabúdaj nikdy na strečing! Existuje viac foriem strečingu. V súčasnosti už nie je vo zvyku vykonávať strečing len pred/počas a po posilňovacom tréningu. Hodiny strečingu možno nájsť aj medzi mnohými hodinami aerobiku.

Pridané: 12.2.2013 14:19:00 Počet zobrazení: 3722

Čítajte viac...

Proteínové wafle

Proteínové wafle Existuje veľké množstvo receptov na wafle. Vyskúšajte náš recept s proteínom Iso Whey Zero. Chutia lepšie ako z obchodu.

Pridané: 17.8.2016 10:34:37 Počet zobrazení: 2776

Čítajte viac...

Ako začať s tréningom hrudníka?

Ako začať s tréningom hrudníka? Masívne prsné svalstvo, pozornosť pútajúci mohutný vršok tela- to je asi najmotivujúcejšou predstavou, keď je reč o nutnosti zájsť do posilňovne. Ako s tým ale začať?

Pridané: 14.1.2013 14:56:00 Počet zobrazení: 4047

Čítajte viac...

10 najčastejších chýb vo fitness

10 najčastejších chýb vo fitness Často môžete počuť od skúsenejších borcov vetu: "Keď som s cvičením začínal, spravil som toľko chýb, čudujem sa, že sa mi vôbec podarilo dosiahnuť nejaké pokroky." Najlepšie sa je preto učiť na chybách iných. V tomto článku nájdete 10 najčastejších fitness chýb, ktorým by ste sa mali vyhnúť.

Pridané: 16.2.2016 18:00:00 Počet zobrazení: 8108

Čítajte viac...

7 krokov ako sa stať šťastne štíhlym

7 krokov ako sa stať šťastne štíhlym Štíhle vyšportované telo je symbolom zdravia a krásy a nejedna žena práve po takejto postave túži. Treba si však uvedomiť, že štíhlu postavu nedosiahnete len samotnou stratou hmotnosti. Ako by ste teda mali postupovať, aby ste dosiahli želané výsledky a nestali sa otrokom kolotoča diéta - jojo...

Pridané: 12.3.2016 19:00:00 Počet zobrazení: 6883

Čítajte viac...

Domáca proteínová tyčinka

Domáca proteínová tyčinka Proteínovú tyčinku si môžete vyrobiť aj doma.

Pridané: 17.8.2016 10:06:16 Počet zobrazení: 3166

Čítajte viac...

Je pretrénovanie len mýtus?

Je pretrénovanie len mýtus? Ľudia sa často mylne domnievajú, že čím viac času strávia v posilňovni, tým lepšie. Však svaly rastú na tréningu, že? Skutočnosť je ale taká, že tú hodinku vo fitku, by sme mali chápať len ako výstrel na štarte. Ak máte skvelý štart, naberiete rýchlosť a je tu šanca na víťazstvo. No musíte tú...

Pridané: 16.11.2015 14:00:00 Počet zobrazení: 5269

Čítajte viac...

Košík

turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

Sprievodca proteínmi