Späť

Dara Rolins radí - 3 chyby, ktorých sa vyvarovať v diéte

Pridané: 20.12.2019 11:04:06 Počet zobrazení: 7928

Dara Rolins má perfektnú postavu. To všetci vieme :) Ale aj ona sa musela naučiť, ako správne jesť a čo jej telu vyhovuje. Opýtali sme sa jej teda, aké sú podľa nej najväčšie chyby v diéte.

Dara Rolins patrí medzi najúspešnejšie hviezdy česko-slovenského šoubiznisu a jej postava je inšpiráciou pre mnohé ženy. Kto by nechcel byť fit a štíhly aj pri hektickom životnom štýle? Dara to má zvládnuté na jednotku, ale aj ona musela prísť na to, čo jej vyhovuje, a čo ju naopak na ceste za štíhlym telom brzdí. Opýtali sme sa teda, kde vidí tie najväčšie chyby v diéte.

Ak sa pravidelne stravujete, vyhýbate sa mastným jedlám a vysokokalorickým sladkostiam, dokonca ste začali chodiť do fitka, ale vaša váha stále ukazuje rovnaké číslo, tak niečo nerobíte správne. Zvaľovanie svojho neúspechu na genetiku nepomôže. Jednoducho niekde robíte chybu a musíte prísť na to kde," hovorí Dara.

Potraviny vyberáte správne, ale jete ich priveľa

Na raňajky ste zjedli ovsenú kašu s ovocím a arašidovým maslom, na obed ste mali kuracie prsia s ryžou a zeleninovou oblohou a večer ste si dali už len rybu so zeleninou, pretože sacharidy po šiestej večer sú smrť? Všetko by aj sedelo, ale aj plnohodnotná strava má svoje kalórie a mnohokrát ich nemá málo. Pokiaľ váš kalorický príjem prevyšuje váš výdaj, prípadne je rovnaký, tak neschudnete nikdy. Takže nie, keď jete zdravo, neznamená to, že jete zároveň aj diétne. Podstatný je kalorický deficit, ktorého je potrebné sa držať. Potom si kľudne môžete dať sacharidy aj po šiestej, pretože čas kedy jeme je pri chudnutí úplne nepodstatný.

dara rolins

Ujedáte... a neuvedomujete si to

Už presne poznáte kalorickú hodnotu svojho jedla, všetko sedí a deficit máte nastavený. A predsa... nič sa nedeje a váha stojí. Mnoho ľudí absolútne netuší, že mlieko v káve trikrát za deň, občasné „ďobnutie" do tých skvele vyzerajúcich chipsov, ktoré má kolegyňa provokatívne položené na stole, alebo jedna nevinná cola dokážu navýšiť ich príjem až o niekoľko sto kalórií za deň. No a ak ste svoj deficit nastavili správne a v mínuse ste 200 – 300kcal, tak ste si práve tieto chýbajúce kalórie dopili a „doďobkali".

Cvičíte, ale hýbete sa málo

Máte permanentku do fitka, alebo na skupinové cvičenia a predpisovo chodíte vypotiť dušu tri až štyrikrát do týždňa. To je skvelé a zaslúži si to minimálne pochvalu. Ak však zvyšok dňa presedíte za počítačom nemôžete očakávať, že dôjde k zásadným zmenám. Ak chceme schudnúť mali by sme sedieť a ležať čo najmenej. K intenzívnej aktivite teda pridajte chôdzu (mali by ste urobiť 8000-10000 krokov za deň), v práci každých 50 minút od počítača vstaňte a 5 minút sa prechádzajte a svoj voľný čas sa takisto snažte tráviť aktívne. Pohyb na čerstvom vzduchu alebo tanec vám nielen prospejú na tele, ale aj na duši.

Košík

turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

Sprievodca proteínmi