Robin Balogh, dnes IFBB profesionálny športovec, bol tiež raz začiatočník!

Pridané: 16.1.2017 12:55:48 Počet zobrazení: 798

V tomto článku sa s vami Robin podelí o postrehy a skúsenosti, ako začal žiť zdravo.

Robin Balogh

Od malička som športoval, a nielen že som za to naozaj vďačný, ale tiež si myslím, že by každý človek mal robiť nejaký šport alebo cvičenie aspoň 2-3 krát do týždňa. Vaše telo sa nebuduje sedením na stoličke alebo vylihovaním celý deň na gauči... Nie je to len nezdravé, ale tiež to z vás robí lenivého človeka bez akýchkoľvek cieľov!

Nemusíte hneď od začiatku robiť tie najťažšie cvičenia alebo behať 4-5 kilometrov naraz. Stačí ak ráno vstanete a vypijete proteínový nápoj alebo proteínové kapučíno, a pôjdete von na ľahkú 40 minútovú prechádzku. Potom sa zdravo naraňajkujte, napríklad vajíčka s ovsenými vločkami, doplňte si dôležité vitamíny a minerálne látky a vypite nápoj s BCAA! Okamžite získate pocit, že máte viac energie a motivácie pre celý deň. Taktiež je to dobré aj pre vašu myseľ!

Keď už nadobudnete pocit, že ste schopní posunúť sa na novú úroveň vo vašej snahe byť fit, kúpte si členstvo v posilňovni! Začnite cvičiť s váhami, ale neprestávajte robiť aj kardio cvičenia! Zaplaťte si trénera, ktorí vám pomôže a naučí vás, ako správne cvičiť a dá vám potrebné vedomosti o výžive a doplnkoch.

Robin BaloghRada pre tých, ktorí práve začali so svojim tréningom / naberaním:

Ak ste začiatočník, prvá vec ktorú sa musíte naučiť bude, ako správne cvičiť každú svalovú skupinu a ako nájsť pri tréningu prepojenie svalov s mozgom. Nezačínajte s ťažkými váhami! Použite ľahkú váhu a cvičte so správnou technikou! Keď máte pocit, že váš mozog je dokonale prepojený so svalovou skupinou ktorú precvičujete, a dokážete ju dobre napumpovať - prekrviť, môžete začať cvičiť s vyššou hmotnosťou a vyskúšať zhadzované série! Po nejakej dobe zistíte, ktoré cviky pre vás fungujú najlepšie, a v prvých rokoch dokážete urobiť úžasné pokroky.

Ak ste práve začali svoju objemovú fázu, riaďte sa touto radou: zostavte si jedálniček s vysokým obsahom sacharidov, bielkovín a zdravých tukov. Objemová fáza neznamená, že môžete jesť čokoľvek a kedykoľvek!! Z nezdravých potravín nie je možné vybudovať kvalitnú svalovú hmotu, to sa dá iba z kvalitných zdrojov!

Ktoré sú tie kvalitné zdroje?
Bielkoviny: chudé hovädzie, kuracie alebo morčacie mäso, ryby (losos je vysoko odporúčaný), vaječné bielka a proteínové doplnky ako napríklad IsoWhey Zero.
Sacharidy: zemiaky, bataty a samozrejme ryža! Pri tukoch je najlepším riešením losos a orechy.

Používajte pri cvičení ťažké váhy a zhadzované série! Váš tréning by nemal byť dlhý, ale veľmi intenzívny. Ja zvyčajne cvičím 1 hodinu a cítim sa totálne zničený. Zostavte si cvičebný program, tak aby vám vyhovoval. Zamerať by ste sa mali na svalové skupiny, ktoré sú slabšie a cvičiť ich častejšie ako tie silnejšie.

Jeden posledný tip, užívajte kreatín a prírodné testosterónové stimulanty pre získanie sily a veľkosti svalov!

Robin Balogh,
IFBB profesionál

Košík

Celkom: 0 €
Množstvo: 0 Nákupný košík
turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

Sprievodca proteínmi

TOP 10