Rušný deň? Vyskúšajte stravu podľa Dary Rolins!

Pridané: 31.10.2019 15:38:59 Počet zobrazení: 147

Máte pred sebou perný deň a už teraz viete, že nebudete mať vôbec žiadny čas si vydýchnuť? Pýtali sme sa speváckej hviezdy, ambasadorky BioTechUSA, Dary Rolins, ako rieši stravu počas dňa ona.

Ako u teba vyzerá taký nadmieru rušný deň?

Môj „superrušný" deň sa v podstate odohráva od pondelka do nedele. Pracujem stále, a aj keď je práca aj mojím koníčkom, tak mi zaberá naozaj veľa času. Zároveň som aj mama. Vstávam o šiestej, odnesiem Lauru do školy, vrátim sa domov, dám si raňajky a zacvičím si jógu. Tá mi pomáha udržať sa psychicky v kľude a utriediť si myšlienky. Následne ma čaká práca za počítačom- maily, rozhovory pre časopisy, pracovné ponuky. Potom vyzdvihujem Lauru zo školy pokiaľ práve necestujem niekde za prácou. Najazdím naozaj veľa kilometrov, pretože moja práca sa jednoducho neodohráva na jednom mieste. Práve v tejto chvíli sa balím do Bratislavy, kde ráno točím Chart Show, potom ma čaká fotenie pre časopis a na ďalší deň fotím materiál pre diár na rok 2021, ktorý už pripravujeme. No a potom vystúpenia pomaly po celom Slovensku. Je to proste rušné a takto to u mňa vyzerá naozaj úplne bežne. Som síce pánom svojho času, ale vypnúť neviem naozaj nikdy. Snažím sa dodržiavať kľudnú nedeľu, ale nie vždy mi to aj vyjde.

dara rolinsKedy vstávaš už vieme, ale čo večierka? Kedy chodíš spať?

Spávať chodím až okolo polnoci, jedine na dovolenke sa mi podarí ísť skôr. Prestávky počas dňa riešim vedome a v telefóne mám aj appku, ktorá mi pripomína, že sa mám napiť a najesť, pretože inak by som zabudla. Ku teplej strave nemám stále prístup, takže so sebou nosím vodu a svoje obľúbené tyčinky Zero Bar alebo Crush Bar. Sú to moji SOS pomocníci, ktorí to istia a doplnia mi energiu.

Ako často sa ti darí počas dňa jesť?

No nie som žiadnym vzorom pravidelného režimu. Aj to je dôvod, prečo suplementujem vitamíny. Teda skôr vitamín One-a-day, pretože veľké množstvo tabliet mi robí problém. Teraz dopĺňam ešte aj Omega3 mastné kyseliny. Je to práve nepravidelnosť môjho nie práve plnohodnotného stravovania, ktorá ma núti dopĺňať si vitamíny, minerály a zvyšné látky, ktoré by som mala prijať zo stravy, ale nemám takú možnosť. Raňajky sú pre mňa základ a tie mať musím, no zvyšok dňa naozaj skôr jedávam tie tyčinky a v aute mám oriešky. Ku teplému jedlu sa dostávam až večer.

Čo ty a tzv. „junkfood" – nezdravé jedlo. Holduješ tomu, alebo si dávaš striktne pozor?

Dávam si pozor. Nejde len o moju postavu, ale aj o moje zdravie a to by pre nás všetkých malo byť prioritou. Keď som hladná kúpim si radšej na pumpe jablko, ale že by som hlad zaháňala nejakou nezdravou vecou to nie. Väčšinou mi tieto jedlá ani nedodajú energiu, skôr naopak. Som si síce vedomá toho, že moja „studená kuchyňa" počas dňa v podobe orechov, ovocia a tyčiniek mi úplne plnohodnotnú stravu nenahradí, ale je to stále lepšia voľba ako fastfoodové ťažké jedlo, ktoré môjmu telu nedá absolútne nič. Takto prijímam bielkoviny, vlákninu a zdravé tuky. Teplé jedlo by bolo zdravšie, ale mám smolu. Musím to riešiť takto.

A čo pitný režim?

Na ten si dávam sakra veľký pozor. Pitný režim je pre mňa alfa a omega. Moje auto je napchaté fľaškami s vodou plus si tam každé ráno hodím aj jednu-dve plechovky BCAA Zero Energy Drinku, ktorý potom podľa potreby aplikujem. Únava je u mňa neprípustná a práve tento drink mi s ňou pomáha.

Čo jedávaš pred spaním?

Je to vždy niečo ľahké, ale žiadna hladovka sa nekoná. Neverím mýtom o tom, že večer sa priberá viac ako hocikedy počas dňa. Keďže večer ešte stále pracujem, tak tú energiu doplniť musím. Počúvam svoje telo. Je to pre mňa jediný spoľahlivý zdroj informácií. Keď mám hlad, tak svojmu telu vyhoviem. Na večeru jedávam teplú polievku a doplním to šalátom, alebo smoothie. Naozaj je jedno koľko hodín je. Ak som hladná, tak sa jednoducho najem.

Košík

turn-arrow  UPOZORNENIE
V prípade, že na výrobku nie
je priamo nalepená etiketa
v slovenskom jazyku, slovenskú etiketu nájdete po odlepení pôvodnej etikety v mieste označenom symbolom. 

Sprievodca proteínmi